zaterdag 17 augustus 2013

Wyresdale park

Uiteindelijk lukte het toch om naar Wyresdale park te gaan. En dat is altijd een succes. Andrea had me daar voor het eerst naartoe genomen vorig jaar voor mijn trieste verjaardag (op de dag dat ik 38 werd had ik een miskraam, na zes weken). We hebben toen niet veel rondgekeken in de tuinen maar zijn alleen naar het Apple Store cafe geweest. Het vuur loeide er en de taarten en thee werden geserveerd op een mengelmoes van verschillende soorten bloemetjesporselein en hoewel ik het er erg leuk vond, was het niet in me opgekomen om er met Padraic opnieuw naartoe te gaan. Maar toen we dat een paar maanden terug wel deden bleek dat er nog veel meer leuks van dan alleen dat cafe: een meer waar je bootjes kunt huren, een grote victoriaanse tuin van het wilde soort (niet zo aangeharkt) met giant redwood bomen waarin je kunt klimmen, een doorkijkje naar een landhuis, croquet op het gras, kleine plantjes te koop en toen we er deze keer naartoe gingen ontdekten we ook een hele grote schommel en een speelhuisje. Dit wordt zeker weten dé go-to activiteit als we nog eens bezoek hebben (open uitnodiging hier voor vrienden en familie!!)

Dus even wat fotos van de eerste keer en van toen we er laatst waren:








het regent en Fergus kijkt hier gefascineerd naar de druppels op het dak van de orangerie waar we met onze thee naartoe waren gevlucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten