woensdag 24 april 2013

zoek de zon op!

... en toen gingen we dus op vakantie, en warempel het was me toch mooi weer daar! Vorig jaar waren we ook naar Mallorca geweest met Aoife, maar toen was ik op de terugweg mijn telefoon en dus ook alle fotos verloren in het vliegtuig. Dit jaar hadden we wireless in het appartement en dus werd er geregeld geinstagramd om in ieder geval iets achter de hand te hebben in geval van wederom een verlies... (maar een ezel stoot zich in 't gemeen geen twee keer aan dezelfde steen en inderdaad ik heb mijn telefoon nog gewoon!)
Het was weer prachtig.
Het weer was ronduit zomers (die zaterdag gingen we weer weg en daarvoor was het dus almaar warm)
en Port de Pollenca waar we logeerden was prachtig.
Met dennenbomen langs het strand, korte zandstrandjes en prachtig plaveisel...

En Aoife, die vorig jaar net begon met haar ik ben twee en ik zeg nee buien (de hele tijd uit bed komen, veel protesteren, niet willen dutten, niet willen slapen) was dit jaar op anderhalve dag na een modelkind!
En zo vulden we dus onze dagen met op het strand scheppen en schelpen zoeken, pootjebaden en met andere kindjes praten





 en zwemmen bij het appartement, en soms naar kleine stadjes gaan om daar wat bezienswaardigs te bekijken. As you do.
Leuk! een kerk! " Waar is Eric? Is father Stewart hier ook?"
Enorme trappen op (Calvary geheten, wel erg toepasselijk).
en weer af!
en ook Fergus hield zich goed.
als had ie zich wel mijn sjaal toegeeigend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten