zondag 10 maart 2013

afterthought

En toen was het toch opeens mijn verjaardag, de laatste dag van Februari, maar desalniettemin niet minder Februari. Een drukke maand voor ons, met Padraic's verjaardag de 13e en dan Valentijnsdag en dan mijn verjaardag twee weken later... Het valt niet mee om daar goed over na te denken en iets behoorlijks te plannen na al dat feestgedruis, met als gevolg dat dat er dit jaar ook niet echt van kwam en mijn verjaardag vandaag pas gevierd werd, op alweer zo'n handige dag, namelijk Mothering Sunday. Jawel, de engelse variant van moederdag... Voor ons niet zo'n punt, we kunnen dat best in Mei vieren, geen probleem, maar probeer maar eens mensen uit te nodigen voor vandaag, en vanwege het reizen en terugkomen en Padraic's feestje etcetera was het ook niet in me opgekomen om tijdig na te denken over wat ik voor mijn verjaardag wilde doen, laat staan mensen uit te nodigen, dus.. affijn, volgend jaar misschien maar beter weer de twee verjaardagen samenvoegen in het weekend ertussenin.

Bovendien kwam op mijn verjaardag zelf De Nieuwe Auto. je zou zeggen: wauw wat een enorm cadeau (en hij is fijn hoor, en eh een mooie kleur en erg veilig naar ik me heb laten vertellen, ja en hij doet het zonder morren, ook niet onbelangrijk na onze uitgebreide zomerpanneavonturen), maar ik als niet-rijder (jaja... ik weet het, moet nog wel een keer dat rijexamen doen) kon daar toch niet heel blij van worden in het licht van mijn verjaardag en dus.... daarom en ook omdat de zon scheen en omdat het warenpel Gaat Met Deze Baby (omdat-ie doodleuk doorslaapt ook al lopen we niet met de wagen door) gingen Padraic en ik zomaar in de zon buiten lunchen, met Fergus in de wagen ernaast.
hiephoera!
zo doen we dat hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten