maandag 12 november 2012

winterbaby

elke baby verdient toch een eigen dekentje. Minstens een! Net als vorige keer komt mijn nesteldrang vreemd genoeg vooral tot uiting in een obsessie met dekentjes... vraag me niet waarom, met Aoife was dat zelfs niet eens nodig, omdat zij in een zomerse lente werd geboren, maar nu... nu heb ik wel degelijk een reden excuus om mijn dekentjesliefde welig te laten tieren... Ik heb dus een wollen granny blanket gehaakt, en vergaap-ende-verlekker me intussen aan een heel arsenaal aan hippe grafische dekentjes. Dat is momenteel een beetje de mode, zo lijkt het, en misschien ook wel zo passend voor een jongetje, in plaats van vintage bloemenquilts zoals bij Aoife... Met de winter voor de deur kunnen we er mischien wel meer dan een voor deze baby in huis halen. Toch?
en als u zich afvraagt wat zoal mijn uitzicht is dezer dagen:
met vers gestopte sokken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten