dinsdag 9 oktober 2012

en daar gaat de oude badkamer, en de rust

Aoife probeert een ballon uit als haarband op de eerste verjaardag van Mairi
Een druk weekend, en een moeie mama. En dat net nu mijn lessen beginnen. Het was de bedoeling dat ik tussen de badkamerverbouwing en mijn cursus even wat tijd zou hebben voor wat rust en voorbereidingen in huis voor de baby enzo, maar helaas, dat zat er niet in dus. 
met de oude badkamer ging dan ook mijn laatste restje energie met de container mee, leek het wel. Gelukkig was Padraic zo lief om Aoife gisteren mee te nemen naar de dansles, zodat ik even kon rusten, want die dagenlange harde buiken beginnen me wel meer en meer dwars te zitten, letterlijk. (Echt hoor, waarom het harde buikEN worden genoemd is mij een raadsel, want hij komt en gaat echt niet weg!).
hier met Holly die deze week is uitgerekend.

Maar gelukkig was alles vanochtend wat handzamer in het gebruik en kon ik mijn eerste van de negen drie-uur durende sessies lesgeven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten