woensdag 3 oktober 2012

buik en badkamer

twee lopende projecten ten huize hier. Een baby en een badkamer. En soms komen die samen. Als ik de kast voor wasmachine en droger in de grondverf zet bijvoorbeeld, zoals afgelopen zondag (goed geventileerd uiteraard, en verf op waterbasis). Vanavond komt daar hopelijk de echte lak overheen, gisteren zijn de vloertegels gelegd en hebben we die geseald, vandaag zal Dave ze voegen en de wc en wastafel installeren. Kortom: een van de twee projecten is nu toch wel bijna af.  Dat andere moet nog minimaal 5 en maximaal 9 weken wachten...
Intussen voel ik me voor het eerst echt gigantisch enorm. Deze zwangerschap is een stuk zwaarder, pijnlijker en - zo dacht ik- groter dan de eerste. Maar de midwife mat me maandag op en zei dat (net als vorige keer) mijn buik precies op schema lag, en de baby al met het hoofd naar beneden maar nog niet ingedaald. Bijna 32 weken, en het komt toch wel dichtbij nu. Maar nee, eerst de badkamer af, en dan mijn cursus geven en dan even rusten nog, en dan, dan mag nummer twee komen, ik word wel erg benieuwd naar dit kleine jongetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten