maandag 10 september 2012

We gaan niet zo heel vaak naar Padraic's familie als we zouden willen.  Het is ongeveer anderhalf uur (meer eigenlijk als je achter een tractor zit, wat geregeld voorkomt) hier vandaan en Aoife kan nogal veeleisend zijn in de auto, slaapt er eigenlijk nauwelijks in, en wordt als we die kant op gaan ook nogal eens wagenziek. Ik moet dan om een van die redenen achteromgedraaid zitten, wat mijn misselijkheid ook niet ten goede komt (ik bedoel ik kan zelf best goed tegen autorijden, maar achterstevoren zitten, afgewisseld met naar beneden buigen om dingen uit de tas op te diepen om Aoife te entertainen en dan ook nog die prachtige kronkelweggetjes en een zwangerschap...). Kortom, ik heb de laffe nieging om dit soort tripjes zoveel mogelij kte vermijden momenteel... Maar, ook al was de timing nu niet ideaal na deze drukke week, papa kwam terug van congres en de volgende dag gingen we meteen door naar Cottingley voor de doop van baby Jack. Daar was het stralend zomerweer en een erg leuk feest voor diva Aoife:


die heel blij was om Isla weer te zien
Op de terugweg daarom maar de lange snelweg genomen, die uiteindelijk helemaal niet veel langer maar wel veel comfortabeler (maar ook minder mooi) bleek te zijn, helemaal toen we Aoife een peppa pig kleurboekje met stiften en stickers gaven. Wat een plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten