maandag 2 juli 2012

nest

wat een fijn weekend: De zandbak, begonnen met de keuken(muren) wit te verven (eindelijk! dit stond al op het menu toen we hier naartoe verhuisden, maar nooit tijd voor gehad, en nu -zal het de nesteldrang al zijn, nee toch? - dacht ik: nu kan het nog! dalijk heb ik weer bijna twee jaar nergens tijd voor... Ik weet wel dat ik niet hoor te verven eigenlijk, maar als het maar korte poosjes zijn, met de deur en het raam open is het vast niet zo heel erg. Hoop ik maar. De aandrang is wel erg groot namelijk. (Andere mensen hebben er moeite mee om de alcohol te laten staan, ik kan de verfkwast niet wegleggen...)).
Zoveel ideeen en plannen: we willen de woonkamer ook nog verven (ook wit, de kleur die we nu hebben is heel mooi, maar heeft op regenachtige dagen wel erg veel weg van regen in huis...), nieuwe gordijnen maken voor de woonkamer (ik dacht aan thermale voering op zichzelf, die is hier namelijk bij de stoffenoutlet voor weinig aan de (brede! scheelt weer) rol te koop, en is gewoon creme, en toch een beetje warm in de winter! De oude woonkamergordijnen naar onze slaapkamer (zelfde ramen en daar kunnen we juist wel wat verduistering gebruiken!). Eindelijk eens het een ander boven de bank hangen als compositie. Kleertjes voor Aoife, voor mijn winkeltje, voor de pop. Een rokje voor Roos nog steeds eens een keer, en natuurlijk dekentjes en mutsjes breien en haken voor de nieuwe baby...

Ok, misschien is het toch nesteldrang.
update:
ziehier avast een resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten