donderdag 19 juli 2012

bourbon biscuits

Engelse koekjes, er zijn er nog al wat. Opa wilde shortbread, maar mijn favoriet zijn deze bedrieglijk simpele bourbon biscuits. Een basic zoals kaakjes in Nederland, waarmee ik bedoel dat elke supermarkt zijn eigen pak heeft, allemaal met exact dezelfde inhoud:
Ook al ben ik niet echt een chocoholic (ik vind het lekker maar kan prima zonder), dit zijn niet te zoete, smalle chocoladekoekjes met stevige chocoladevulling en je eet ze dus met echte happen, niet door de lagen van elkaar af te peuteren (dan breekt het koekje). Vooral lekker met jasmijnthee of bitter lemon. Ik zou dat op de zwangerschap kunnen gooien, maar eerlijk is eerlijk, ik vind dit altijd lekker.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn idd erg lekker, maar ik heb een probleem kan ze nergens meer vinden. Waar kan ik ze in nederland vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geen idee! Ik woon in engeland, dus voor mij is dat geen probleem, probeer Engelse delicatessenwinkels eens..?

    BeantwoordenVerwijderen