donderdag 8 maart 2012

fabricfabriek

met Holly en Eric naar de fabricfabriek, Standfast, de stoffendrukkerij met outletwinkel. Ze hebben er van alles, van designer interieurstoffen (ouderwetse rozen, maar ook de nieuwste designers guild prints) tot gordijnvoering, zijde en stoffen voor de kinderkamer. Vandaag rollen en rollen Liberty stof gezien en gevoeld en, okee ook nog wat van gekocht, voor de 'wintercollectie' zullen we maar zeggen. Nou ja, of de zomercollectie dan, want de tana lawn waarop de prints gedrukt zijn is hele dunne, hele fijne katoen die aanvoelt als zijde. Ze knippen er ook nog eens heeeele ruime meters, en dat maakt het nog leuker om daarheen te gaan. Toevallig kwam vandaag ook nog eens een nieuw (vintage) patroon binnen via de post, een jurk voor Aoife, maar nu een met mouwtjes en een kraagje (er zit ook een broekje bij, ik vraag me af of ik er een pijama van kan maken) - het resultaat volgt spoedig.
ps. ja u ziet het goed, maar liefst twee stukken mintgroene stof. Dit is het jaar van oranje, maar geloof mij nu maar volgend jaar is alles mintgroen (u las het hier eerst).
en die vliegtuigen (ook Liberty trouwens)? die kon ik gewoon niet laten liggen, ook al heb ik nog geen idee waarvoor. Het zal de invloed van Eric wel geweest zijn. PLus, zoveel mensen hebben gevraagd of ik ook voor jongens kleertjes wil gaan maken, je moet toch ergens beginnen he.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten