dinsdag 24 januari 2012

voorraad

Ik ga meedoen met de craft fair in the dukes, hier in de stad. dat wilde ik met kerstmis al, maar toen ik in de zomer informeerde, hadden ze nog geen datum geprikt en toen ik nog eens vroeg zaten ze al vol. Waren ze mij gewoon vergeten te mailen! Nou ja, nu komt het er wel van, dus moet er gemaakt worden. Er ligt al een stapel, maar er kan nog meer bij. Dus tussen de bedrijven door wordt er gebreid en gehaakt, losse draadjes weggewerkt en patronen uitgeknipt, gestreken, geregen en gevloekt. En veel naar stofjes gekeken en geestelijk geschikt en gecombineerd en gepland.

1 opmerking:

  1. SUCCES de komende dagen met al de voorbereidingen! Ik ben erg benieuwd hoe de reacties zullen zijn op al je mooie creaties!!
    Liefs!

    Lokke

    BeantwoordenVerwijderen