donderdag 12 januari 2012

kijkjes

zon
sleeping arrangements a la Charlie and the Chocolate factory
soms gaat Aoife er zelf ook nog bijzitten (bijna klem)
maar zij is nu naar de creche, zodat ik mijn lessen van volgende week kan voorbereiden. dan start namelijk mijn DrieDrukkeWeken, waarin ik de tweedejaars in Researchmethods drie keer per week ga helpen met het opzetten van een psycholinguistisch experiment, stimulusselectie, methode, procedure, een beetje testen en dan analyseren natuurlijk Ze doen hier aan geintegreerd statistiekonderwijs. Ben er nog steeds verbaasd over dat dat ook kan, in plaats van wat wel 10 uur per week gedurende drie jaar leek... maar het lijkt te werken, en in ieder geval raken de studenten zelf wat meer betrokken bij wat ze doen, blijft het misschien ook beter hangen.
En dan de dag dat mijn cursus ophoudt begin ik met werkgroepen geschiedenis van de psychologie/wetenschapsleer. Jummie.
Ja dat voorbereiden gaat lekker... ahum. en dan moet ik ook nog de allerlaatste allerallerlaatste puntjes op de i in mijn WM-paper zetten...

... ok nu echt.

1 opmerking:

  1. Het lijkt wel een reportage uit VT wonen, mooi!
    Succes met alle studenten :)

    BeantwoordenVerwijderen