dinsdag 4 oktober 2011

schaapje en iets goeds aan Lancaster

Het nieuwe collegejaar is begonnen dus ben ik ook weer aan de slag. Aoife naar de nursery en ik met de schaar in de hand of achter de naaimachine. Ik zag deze bij mme zsazsa, en natuurlijk nam ik de uitnodiging aan. Vanmiddag dus naast flink wat jurken knippen ook maar even dit vestje genaaid.


(het is hier al vroeg donker dus excuses voor de belabberde fotokwaliteit). Het blauwe stofje is van Liberty en heb ik zaterdagochtend gekocht hier in de stad (nota bene). In Lancaster zit namelijk een stoffendrukkerij die alle grote merken print en ook een factory shop heeft, zo blijkt. Allerlei mensen hadden me deze winkel al aangeraden, maar aangezein hij langs de grote weg zit en ik daar niet zo makkelijk kom, te voet of op de fiets was het er nog nooit van gekomen, al helemaal niet daar hij allen 's morgens open is (als Aoife slaapt). Maar zaterdag nam Gwenda me mee, want zij was op zoek naar gordijnstof en WOW! Inderdaad een walhalla van interieurstoffen van designers guild, en sanderson om maar eens ene paar namen te noemen, voor een habbekrats en dus ook Liberty. Ik heb er al met al iets van vijf meter aan coupons gekocht (ze hebben ook aan de rol hoor, maar hoeveel heb ik nou nodig?) voor vijf pond nogwat. En toen ik dit stofje zag dacht ik meteen: perfect voor bij dat schapevachtje! (Ja blauw, ik weet ook niet wat er mis met me is...) en die winkel is er dus goed aan Lancaster. Wat denken jullie, ook in de collectie opnemen voor het winkeltje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten