maandag 17 oktober 2011

liefdaad

sommige stofjes zijn gewoon te mooi om te laten hangen, vooral als je ze bij een charity shop tegenkomt. en zo werd een tricot minirok...
... een babyjurk en een peuterrokje! met labels die ik gisteren zoet heb zitten stempelen met de stempelset van mijn opa, met textielverf op breed biasband. handig dat biasband, is al netjes omgevouwen, men hoeft alleen nog maar te bestempelen, knippen en dubbel te vouwen. En te herinneren die labels dan ook nog echt ergens in een naadje te frummelen, want dat was ik dus tot tweemaal toe vergeten bij bovenstaande. mijn eerste schreden op het pad der stretchstoffen, lang leve de overlocksteek op mijn naaimachine (wat het openmaken van die naadjes om dat labetje erin te naaien niet makkelijker maakte overigens!)
en in actie:
hm.. toch een beetje het effect van een soort lendendoek bij zo'n bolbuikige peuter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten