maandag 10 oktober 2011

de gezusters jurk

mijn eerste twee jurken op bestelling, een met vosjes en een omkeerbaar met gele bloemen! vandaag gaan ze de deur uit, ik hoop maar dat trijntje en saar ze mooi vinden! veel koppen eraf: mijn eerste jurken voor grotere kindjes (deze dames zijn 4 en 6 jaar) mijn eerste naaiopdrachten, ... nu ben ik dus een echt winkeltje! Zonder naam nog, en zonder label, dus daarom heb ik maar een mooi lintje in de zijnaden genaaid, om het iets officieler te maken.
ps. je kunt wel aan de fotos zien dat ik nodig aan een nieuwe camera toeben! ik gebruik mijn ipod om fotos te maken, want dat scheelt veel werk met uploaden (kan direct naar picasa en dat communiceert lekker met mijn blog), maar ja de kwaliteit laat te wensen over... vooral in dit slappe licht hier in het noorden. ik ben ook toe aan een nieuwe telefoon, en heb gehoord dat de iphone erg goed binnen ook fotografeert... hmm... moet wel erg veel jurken verkopen om dat te kunnen rechtvaardigen vrees ik. (en voordat men mij adviseert  een dergelijke aankoop af te trekken van de belasting... in engeland werkt dat (helaas?) toch net even anders...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten