maandag 19 september 2011

ijsco nomi

ik heb nog geen naam, voor mijn winkeltje dan, (suggesties zijn welkom), al vonden de branding people van de overkant mijn voor en achternaam bij elkaar wel sterk (dankjewel papa en mama) 'sometimes you have to play on what you think is your weakness, and actually olsthoorn (/olsten/) looks complicated -and pretty with all the o's-, but is really easy to say' ahum, ik denk dat ze me door de war halen met Haagen Dasz. Voordeel van nomiolsthoorn (met of zonder spatie) is dat ik gewoon mijn bestaande etsy account kan aanhouden, dat dan weer wel*. Label wordt sowieso nomi, tenzij ik opeens een geweldig passend idee krijg.
Maar geen winkel zonder waren, dus heb dit weekend braaf twee snoesjes genaaid, voor net geboren babietjes, ahh. (Waarvan er in maart nog een verschijnt ten huize van Padraic's jongste zus, hoorden we gisteren overigens).
linkerlapje was een cadeautje van hilde, maar bij ontvangst helaas al te klein om nog een passend jurkje voor Aoife van te maken. rechter een oud gordijn dat ik letterlijk minstens vijftien jaar geleden ooit eens van een rommelmarkt heb gehaald en nooit iets mee heb gedaan! (wie wat bewaart die heeft wat)

* nadeel is dat het mijn naam is, ik heb een beetje moeite met me vereenzelvigen met mijn 'zaak', 't is fijn om ook nog een mens  te zijn, en niet alleen een ijsje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten