dinsdag 9 augustus 2011

van proberen moet je het leren

Meer lakens naar kleding, van een heus patroon ditmaal (hoewel ik zelf de piping heb toegevoegd). Was wel even een uitgevogel overigens, want de instructies kwamen mij nogal obscuur over, in zeventien ofwel open deur (1. stitch and press seams open) ofwel onbegrijpelijke stappen (, maar geen een die iets zei over de volgorde waarin ik bepaalde dingen moest doen of op welke onderdelen de beschrijvingen betrekking hadden. Maar goed, het is gelukt, met wat kunst en vliegwerk (met de hand de binnenkant van de tailleband vastgeregen, die creatieve piping van mij zat met de machine dat doen ietwat in de weg).
Nog zo iets: omzomen van een wijder iets naar een iets smaller iets??? Zijn daar nog officiƫle manieren voor? On the upside, de rits zit er recht in.

Met Aoife en Edna naar het park geweest. Ik vraag me af of ze doorhad dat ik in een oud M&S laken rondliep.
Vandaag de laatste zon, en meteen een weather warning voor gruwelijke regenstormen voor morgen. Ik kan het me haast niet voorstellen, het is zo'n lekker weer nu! Ging dan ook maar even lekker fietsen nu het nog kan, meteen een lekke band.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten