dinsdag 2 augustus 2011

what's on a girl's mind?

ja hoor, Aoife gaat naar de creche nu, twee middagen per week deze maand en vanaf september drie. Na het wennen vorige week was gisteren de eerste echte dag, en het ging goed. Ze heeft er zelfs drie kwartier geslapen in het bedje! Onze hoop is dat ze op den duur de andere kids zich in de snuggle den (hoop kussens) ziet terugtrekken en in slaap vallen en dat dan ook gaat doen maar so far so good. De creche room is heel leuk, stukken minder hysterisch vol en stimulerend dan de baby room en er zijn wat oude bekenden onder de andere kindjes, waaronder Simon, het zoontje van de vlaamse luistercollega die ook een presentatie gaat geven in Beijing (jaja ik ga naar Beijing, eind van de maand, nog een klein staartje van mijn UvA postdoc). Ik had dan ook gisteren meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om met haar over het symposium te overleggen. Ze had in haar studie nog wat rare dingetjes over werkgeheugen en ik kreeg meteen weer zin om het nog zwevende paper nog eens goed aan te pakken. Speaking of papers: eindelijk is er iets van mijn proefschrift in druk (bijna dan, nu op  de website van Language and Cognitive Processes) verschenen, voor de liefhebber hier de eerste pagina (mochten er mensen zijn die graag het hele paper willen lezen, dan hoor ik het wel, ik stuur het met liefde op):

Verder (zie mijn etsy favorieten) ben ik hard op zoek naar een goed veelzijdig vintage (duh) patroon voor jurken voor dames en meisjes, zoveel mensen hebben al gezegd dat ik mijn creaties moet gaan verkopen in een etsy winkeltje, dat ik serieus aan het onderzoeken ben of dat haalbaar is. Van baby tot kleuter heb ik al een patroon, maar nu nog iets voor de tussenmaat jongedame en voor mevrouwen. Wordt hopelijk vervolgd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten