maandag 8 augustus 2011

een klein beetje hollands glorie en veel buikgriep (ongerelateerd)

dus... wat een week van verwennerijen was dat! een nieuwe laptop een nieuwe fiets en dan ook nog tijd voor mezelf, en Aoife naar de crèche (klinkt een beetje wreed, maar na een maand of 15 begint men daar toch wel naar te verlangen, non?). Daar ontbrak natuurlijk maar een ding aan en dat was een kink in de kabel. Buikgriep! (Fijn die crèches!) Eerst Aoife een nachtlang spugen en daarna waren Padraic en ik allebei niet fit. In het weekend hebben we dan ook maar alle afspraken afgezegd en bij toerbeurt gebabysit en gerust. Aoife krijgt ook weer een paar tanden en als je het mij vraagt staat ze ook op een drempel van een sprongetje, dus ze was best een handvol, of twee. Maar tussen de bedrijven door was er wel tijd voor een fietstochtje. En (nog meer hollandse troost) boerenkool met worst (de ouders van Padraic hadden vorig weekend kale uit de moestuin meegenomen en Padraic had bij Sainsbury's een heuse rookworst gescoord!)
Ik had in mijn rustuurtjes zondag de laatste twee afleveringen van het schaap met de vijf poten (dat ik van papa en mama had geleend) gekeken, en op aanraden van Sible zijn we gisteravond begonnen met A'dam en e.v.a., nog te zien op uitzending gemist (om het nederlandgevoel nog wat aan te sterken), een goede tip!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten