maandag 20 juni 2011

vaderdag en over broodroof gesproken

hoera het was vaderdag en padraic heeft voor de gelegenheid Aoife meegenomen spullen wegbrengen naar het grofvuil en naar het strand terwijl ik aan mijn jurkproject werk... Ik probeer voor de bruiloft van Josie een jurk te maken zoals mijn bruidsmeisjes hadden, van dezelfde stof als Aoife's jurkje van de bruiloft. Ik heb Andrea's jurk als voorbeeld en haar en mijn maten en dan maar puzzelen. Tot nu toe lukt het aardig maar het is wel behoorlijk lastig! ik heb bijvoorbeeld nog nooit een rits ingezet of uberhaupt maar iets voor mezelf gemaakt, afgezien van verkleedkleren. Ik zou foto's plaatsen als ik me niet zo schuldig voelde over de broodroof van de dame van de echte jurken, maar ja, er is echt geen tijd om  er een te bestellen uit Amerika. Ik beloof dan ook hierbij plechtig dat ik heus ook nog wel eens een keer een van haar jurken zal bestellen, wellicht wel ooit nog die positiejurk die nu al eeuwen bij mijn favorieten hiernaast staat (niet dat ik nieuws heb, maar deo volente wie weet ooit?)

O, en er waren natuurlijk ook cadeautjes voor papa: gele rozen, een kaart van dit plaatje (ooit gevonden op Etsy, en bewaard maar helaas weet ik niet meer van welke kunstenaar... sorry!) en een boekje I love dad. En Padraic heeft zichtzelf namens Aoife Fire in Babylon (een cricketfilm gegeven...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten