maandag 23 mei 2011

waar is beertje?

sinds gisteren is beertje zoek. Ik was niet thuis dus ik heb echt geen idee waar hij kan zijn, maar heb desalniettemin alle hoeken en gaten afgezocht: niets. Beertje is het enige speeltje waarvan ik altijd bijhou waar hij is, omdat Aoife eraan gehecht is en het zo'n bijzondere beer is. we hebben hem voor Aoife's geboorte gekregen van de dochter van Edna, onze oude buurvrouw en hij is een limited edition Steiff beer (oplage 2000) genaamd George (want Aoife is op StGeorge's day geboren). Ik heb George net even opgezocht en een vervanging gaat behoorlijk in de papieren lopen, deze beer is namlijk ook nog eens speciaal gemaakt voor een bepaalde winkel.
oef.
Maar vooral, snik, Aoife mist beertje en ik ook. haar vriendje was ook een beetje mijn gezelschap in de dagen. Wil beertje ook drinken? Waar is beertje? Beertje wil ook een boekje lezen...
Ik hoop maar dat hij snel opduikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten