woensdag 25 mei 2011

As in het eten

O nee! Net als rond Aoife's geboorte is er nu weer een IJslandse vulkaan aan het kuchen. Destijds waren er door de aswolk bijna geen vliegtuigen, en nu is er alweer verstoord vliegverkeer! Als dat maar goed gaat voor de bruiloft! Ik heb hier al soms het idee dat ik vooral Padraic's leven leid, in zijn land met zijn taal... En ik zou het echt verschrikkelijk vinden als nu met de bruiloft zou blijken dat mijn gasten niet kunnen komen. Mijn enige kans om mijn Nederlandse leven en het Engelse volledig te integreren en alles en bijna iedereen hier bij me te hebben op deze bijzondere dag. Ik hoop maar dat het overwaait.

Nog geen nieuws van beertje... politie: niets, kerk: niets, rondspeuren: niets, het huis overhoop halen: niets.
Ik heb net een nieuw beertje besteld, morgen komt hij hopelijk aan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten