donderdag 17 februari 2011

een flop en een heleboel flowers

Het concert van mijn koortje was vandaag. Mijn mede eerste sopraan moest onverhoops naar een begrafenis, en dat heb ik geweten. Er waren twee stukken (de twee moeilijkste natuurlijk) waarin ik toute seule de partij moest zingen) en voor een ervan (de veertig ofzo pagina lange, achtstemmige van Gibbon) al na maar drie repetities (en onze repetities zijn in toaal maar 45 minuten lang dus kun je nagaan...)! En hoe hard ik gisteren ook geprobeerd heb te studeren, het ging vandaag niet echt goed. Ik raakte de draad kwijt. Snif. Niks voor mij... Ik ben meestal niet snel nerveus, zeker niet met zingen, maar goed. Er waren heel veel mensen gekomen voor mij, Edna en Gwenda, en Nestor en Vanessa en Andrea en Ellen en Martine en Aoife, Padraic en zijn ouders! Iedereen was heel lief na afloop en zei dat het prima ging en prachtig was, maar ik vraag me af of ze niet vooral heel Engels waren, beleefd enzo.

Iets fleuriger (letterlijk, er komen nogal wat bloemen bij kijken) nieuws is te aanschouwen links van dit bericht in mijn etsy favorieten: jawel, er gaan drie bloemetjesjurken op maat gemaakt worden voor mijn bruidsmeisjes, Lokke en Iris en sinds vandaag is daar ook bij gekomen aan deze kant van het kanaal: Andrea. Ik ben heel erg blij dat zij alledrie hebben ingestemd om mijn bruidsmeisjes te zijn, en ook dat ze alledrie de jurk wel zien zitten! Nu nog maar afwachten of ze ook echt zo mooi worden als ik  hoop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten