donderdag 9 december 2010

twee brown eyed girls en wat random nieuwtjes

Aoife heeft nog twee tanden erbij, middenboven, in totaal 4 dus (en ze worden goed gebruikt! ze eet in no-time een rijstekoek op!)
Ze kan nu nee schudden en doet dat ook heel vaak, al heeft ze denk ik nog geen idee dat het nee betekent.
We zijn gisteren met Ellen en Andrea naar old holly farm geweest. De dames samen achterin wisselden elkaar af met huilen maar keken wel heel zoet naar de dieren: paarden, kalfjes, konijntjes, een eend een muis en speciaal voor de kerst: rendieren.


Intussen ben ik met zeer gemengde gevoelens bezig aan de laatste loodjes van mijn werk. ik probeer mijn paper nog voor het eind van het jaar te herzien en moet mijn praatje voor volgende week in elkaar draaien. We gaan weer een week naar Nederland dus ook daar zijn de voorbereidingen voor in volle gang. En dan zul je zien, net nu het zo druk is heb ik weer een bijzonder pijnlijke borstontsteking. Bluh.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten