donderdag 25 februari 2010

zware bevalling

Je zou van de berichten in mijn blog bijna gaan denken dat ik alleen maar babies in mijn hoofd heb, maar niets is minder waar. Ik ben heel hard bezig een flink ei te leggen in de vorm van het eerste artikel binnen ons luistervaardigheidsproject. Ik heb beloofd dat het eind februari af zou zijn, althans de eerste complete versie met kop en staart dus je snapt dat ik best nog wel wat te doen heb. Vooral aangezien ik vorige week nog een praatje hierover heb gegeven wat in het kort neerkwam op: kijk hoeveel andere mensen al hebben gedaan en hoe kunnen onze data daar nog iets aan toevoegen? Maar sinds gisteren begint het meer en meer vorm te krijgen, de opbouw van mijn argument, dus nu is het even aanpezen en hopen dat ik dit nog voor elkaar ga krijgen op tijd... de ene zware bevalling na de andere staat op het menu dus.

1 opmerking: