dinsdag 23 februari 2010

Verschillen in alcoholadviezen

Zondag is mijn verjaardag, dus ik heb maar wat mensen uitgenodigd om langs te komen voor een ontbijtje en taart, waarom zou ik dat 's avonds doen als ik toch niet mag drinken? Overigens: 1. ik heb nauwelijks behoefte aan alcohol (nooit echt veel gehad) en 2. in Engeland is de regel als volgt: hooguit een à twee keer per week mag je een à twee units alcohol tijdens je zwangerschap... en in Nederland mag je niets! Wie heeft er gelijk? Volgens Scott is het de alcohollobby die teveel te zeggen heeft hier en het feit dat het land meer geld zou verliezen als men minder zou drinken (doordat de lobby dan de fondsen intrekt), dan dat het de gezondheidszorg kost om met de gevolgen van alcohol om te gaan. Hij onderzocht alcoholgebruik voor de NHS, dus het zal wel...
Zondag houden we het bij thee en taart. Ziehier de (gerecyclede van vorig jaar, die taart bedekt mijn buik zullen we maar zeggen) uitnodiging...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten