zaterdag 20 februari 2010

terug in zonnig Lancaster

Scott en ik zijn gisteren van Amsterdam naar Lancaster gereisd. Mijn voorlopig laatste keer... raar hoor. Om mijn niet-zo-heel-erg-mobiliteit te vieren heb ik een taxi naar het vliegveld genomen voor mij en mijn 110 liter check-in bagage. De taxichauffeur was zelfs zo lief om mijn tas de vier etages naar beneden te dragen (voor de rest van de reis had ik Scott als sherpa).

Bij aankomst stond mijn verjaarscadeau aan Padraic al in de woonkamer te pronken, jawel een van mijn eerdere dromen is nu zowaar werkelijkheid geworden: we hebben een paar weken terug in Kendal een Ercol Pebble nest uit de jaren '60 weten te scoren (moest van Padraic tot zijn verjaardag in de kelder wachten):


Het zijn er drie, de grootste (veel groter dan ik had gedacht) draagt nu de TV. Een miniset, wie had dat ooit gedacht?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten