zondag 21 februari 2010

En dit maakt me dan weer aan het lachen...*

Als zwangere heb je nogal eens last van brandend maagzuur. Schijnt normaal te zijn. Cue de rennies. Ik kon vandaag in de stad alleen maar de Rennie Ice Pocket Pack vinden ("handig voor onderweg!"). Ahum, dus maar, net had ik er een nodig, ik trek aan het foliedingetje (doordrukstrip) bij het uitgestanste halve maantje, et voila, aan beide kanten komt er een strip uit! In een beweging! Zonder los te laten, zelfs de bijsluiter blijft keurig op zijn plek!
Blijkt een innovatief nieuw verpakkingsontwerp te zijn (you read it here first!). En een leuk speeltje!


(Ja ik realiseer me dat dit nu net een advertentie lijkt, maar ik zweer je dat ik hier echt hardop om moest lachen. En na mijn vorige klaagzang mag dat ook wel in de krant...)

* voor wie nog meer bewijs nodig had van mijn hormonale instabililteit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten